Skrittövningar

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare ponny500
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 725
P

ponny500

Jag ska under en vecka rida en häst som jag bara ska skritta och trava litegrann. Men jag vet som inte riktigt vad jag kan hitta på :angel: Vet någon hur långt det ska vara mellan bommar om man skrittar över dom?? Hästen är en C-Ponny den har inte varit halt eller så men den har ingen bra kondis alls :smirk:

TPFH

Sv: Skrittövningar

Du kan rida ut i skogen och skritta i slalom mellan träden.
Sätta upp koner på ridbanan och bestämma dig för en väg du ska rida, med ex. bestämda platser för halter, ryggningar travfattningar.

Liknande trådar

Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
1 189
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 504
Senast: Idaw83
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
418
Senast: animalasia
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 153
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31