Skriva från mobilen

Inga problem för mig... Vilka webbläsare använder ni, testat att rensa webbhistoriken och cachade filer?
 
Nu går det knappt att skriva på buke från mobilen igen, har för mig att det varit så en gång tidigare. Funkar överallt annars men på buke blir ofta mellanslag bokstäver och ordförslagen helknasiga. Varför? :arghh:
Jag har också problem! Bara här, inte när jag skriver något annat med mobilen.
Har en huawei (mobilen skriver dock Huawhu trots att jag klickar på rätt ordförslag) och surfar chromC (chrome)
 
Jag kan få det så när det kommer upp en viss reklamfilm som segar ner sidan för mig. Tror det är reklam för Hitachi. Här nu lärt mig stoppa och uppdatera sidan så jag får annan reklam för det går inte heller att klicka bort den då den inte har något kryss i hörnet, förmodligen för att den inte laddar upp på rätt sätt.
 
Jag kan få det så när det kommer upp en viss reklamfilm som segar ner sidan för mig. Tror det är reklam för Hitachi. Här nu lärt mig stoppa och uppdatera sidan så jag får annan reklam för det går inte heller att klicka bort den då den inte har något kryss i hörnet, förmodligen för att den inte laddar upp på rätt sätt.
För mig verkar det bli så oavsett reklam tror jag. Nu var det net1 tror jag det hette.
 
Jag har också problem! Bara här, inte när jag skriver något annat med mobilen.
Har en huawei (mobilen skriver dock Huawhu trots att jag klickar på rätt ordförslag) och surfar chromC (chrome)
Jag har sony, så android här också. De där ordförslagen alltså, jag klickar också på rätt ord och så skriver den nåt helkonstigt.
 
Jag har precis samma problem, också med Chrome på Android. Har provat att starta om telefonen utan förbättring. Det har varit såhär i säkert två veckor nu, och jag har inte noterat något mönster med t.ex. specifika reklamer eller liknande. Det är bara på Buke det händer.

Jag har observerat att telefonen ibland lägger till första bokstaven/bokstäverna i ordet man skrivit istället för att göra mellanslag. Alltså kan det bli "JagJ harha varitvv ", till exempel. Då får jag radera och prova igen några gånger innan den faktiskt börjar göra mellanslag och inget annat. Ibland blir det ännu värre och den börjar spotta ut helt random bokstäver, osv. Den verkar inte heller "ta" mina tryckningar när jag väljer ord på autocorrect, utan hittar då på lite vad den vill bara. Men det händer "bara" för var fjärde-femte ord, däremellan funkar det som vanligt. Sjukt märkligt!
 
Jag har precis samma problem, också med Chrome på Android. Har provat att starta om telefonen utan förbättring. Det har varit såhär i säkert två veckor nu, och jag har inte noterat något mönster med t.ex. specifika reklamer eller liknande. Det är bara på Buke det händer.

Jag har observerat att telefonen ibland lägger till första bokstaven/bokstäverna i ordet man skrivit istället för att göra mellanslag. Alltså kan det bli "JagJ harha varitvv ", till exempel. Då får jag radera och prova igen några gånger innan den faktiskt börjar göra mellanslag och inget annat. Ibland blir det ännu värre och den börjar spotta ut helt random bokstäver, osv. Den verkar inte heller "ta" mina tryckningar när jag väljer ord på autocorrect, utan hittar då på lite vad den vill bara. Men det händer "bara" för var fjärde-femte ord, däremellan funkar det som vanligt. Sjukt märkligt!
Det är precis samma här. Just att det vid mellanslag lägger till första bokstaven i ordet, oftast får jag radera två gånger sen gör den mellanslag. Blir galen :arghh: :banghead:
 
Det är precis samma här. Just att det vid mellanslag lägger till första bokstaven i ordet, oftast får jag radera två gånger sen gör den mellanslag. Blir galen :arghh: :banghead:
Japp, exakt samma här! Det är konstigt, jag har aldrig sett något liknande! Lyckligtvis använder jag mest min laptop när jag ska surfa på Buke, men det blir ju besvärligt när man vill gå in och göra ett snabbt inlägg från telefonen bara.
 
Jag har precis samma problem, också med Chrome på Android. Har provat att starta om telefonen utan förbättring. Det har varit såhär i säkert två veckor nu, och jag har inte noterat något mönster med t.ex. specifika reklamer eller liknande. Det är bara på Buke det händer.

Jag har observerat att telefonen ibland lägger till första bokstaven/bokstäverna i ordet man skrivit istället för att göra mellanslag. Alltså kan det bli "JagJ harha varitvv ", till exempel. Då får jag radera och prova igen några gånger innan den faktiskt börjar göra mellanslag och inget annat. Ibland blir det ännu värre och den börjar spotta ut helt random bokstäver, osv. Den verkar inte heller "ta" mina tryckningar när jag väljer ord på autocorrect, utan hittar då på lite vad den vill bara. Men det händer "bara" för var fjärde-femte ord, däremellan funkar det som vanligt. Sjukt märkligt!
Precis så var det för mig för ett bra tag sedan. Slutade skriva och läsa på Buke via mobilen under en lång period.
 
Väldigt konstigt detta, kan inte förstå vad det kan bero på riktigt. Skall prova en typ av cache-rensning från server-sidan.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 860
Senast: Daff
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 227
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Hur hanterar ni er irritation kopplat till hästen? Har haft min häst sedan februari i år och hon är så fruktansvärt pillig med mulen...
2
Svar
27
· Visningar
2 296
Senast: SkorpSmulan
·
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 737
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp