Skriva ut bilder på OH - hjälp!

C

cissiny

Sitter och jobbar med material till en föreläsning (sent ute som vanligt...). Hade tänkt använda några overhead, text är ju knappast några problem?
Jag gör OH-bladen i Powerpoint, det är väl rätt vettigt? :)
Nu vill jag ha med ett par bilder, det livar ju upp materialet litegrann och jag har ju att ta av ;) - men funkar det att ha på OH? Ska jag formatera bilderna på nåt sätt? Mycket tacksam för tips! :)

Mvh Cissi
 
Sv: Skriva ut bilder på OH - hjälp!

Det ska väl inte vara några problem. Tror inte man behöver formatera om bilderna om skrivaren är någotsådär bra. Testa innan så kan du ju se hur det blir...
 
Sv: Skriva ut bilder på OH - hjälp!

Tack! :) Har testat att skriva ut nu, det ser faktiskt helt ok ut. Åtminstone när jag lyckades vända OH-pappret på rätt håll :o :)
Lite knepiga färger blev det, inte ovanligt med den skrivare jag har, men det duger :) Det ser ut som om det funkar på en OH i alla fall (testade att hålla framför en skarp lampa).

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 027
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 999
Senast: Sezziyanen
·
IT & mobiler Jag behöver akut hjälp av någon datakunnig. (att inte kunna använda datorn som vanligt är inte alls roligt) Vår dator har blivit helt...
Svar
3
· Visningar
1 323
Senast: bigganl
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
161 789
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varför finns Israel?
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp