Skriva ut bilder på OH - hjälp!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare cissiny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 852
C

cissiny

Sitter och jobbar med material till en föreläsning (sent ute som vanligt...). Hade tänkt använda några overhead, text är ju knappast några problem?
Jag gör OH-bladen i Powerpoint, det är väl rätt vettigt? :)
Nu vill jag ha med ett par bilder, det livar ju upp materialet litegrann och jag har ju att ta av ;) - men funkar det att ha på OH? Ska jag formatera bilderna på nåt sätt? Mycket tacksam för tips! :)

Mvh Cissi

Sv: Skriva ut bilder på OH - hjälp!

Det ska väl inte vara några problem. Tror inte man behöver formatera om bilderna om skrivaren är någotsådär bra. Testa innan så kan du ju se hur det blir...

Sv: Skriva ut bilder på OH - hjälp!

Tack! :) Har testat att skriva ut nu, det ser faktiskt helt ok ut. Åtminstone när jag lyckades vända OH-pappret på rätt håll :o :)
Lite knepiga färger blev det, inte ovanligt med den skrivare jag har, men det duger :) Det ser ut som om det funkar på en OH i alla fall (testade att hålla framför en skarp lampa).

Mvh Cissi

Liknande trådar

C
IT & mobiler Ska göra ett snyggt blad i A4-storlek, helst fotokvalitet. Sitter nu i PowerPoint, vet inte om det är lämpligt? Det ska se proffsigt ut...
Svar
6
· Visningar
5 523
Senast: BeastieBabe
·
C
IT & mobiler Sitter vid mina föräldrars dator och jobbar litegrann. Eller, jobbar och jobbar... :). Nåja, skriver en massa i Word iaf. Är uppe i 27...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka