gul_zebra

Trådstartare
Hur gör man så att gammalt skit som det var tänkt att skrivas ut inte kommer skrivas ut senare?

Som det är nu så krånglar skrivaren exakt hela tiden och börjar göra en massa krumelurer mitt i skiten. Just nu står den och spottar papper men någon enstaka krumelur på sidan bara...

Vill alltså göra så att utskriften inte kommer nästa gång skrivaren slås på som den brukar nu. Hur ska jag göra?

Och ja, jag vet att vi borde köpa ny skrivare så det behöver inte nämnas. Det är rätt uppenbart... :crazy:

Sv: Skrivaren

Kontrollpanelen | Skrivare och fax | Dubbelklicka på den skrivaren och sen i menyn Skrivare | Avbryt alla dokument...

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
413
Senast: Fideli
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
20 004
Senast: Tilja
·
  • Artikel
Dagbok Hej. Dethär är en sak som jag har tänkt på om jag skulle skriva här för det är ganska känsliga saker och många kanske inte delar om...
Svar
19
· Visningar
1 470
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
24 907
Senast: Unhappy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar