Bukefalos 28 år!

Skum GD annons..

E

ecssory

....det var ju en hemlig rackare.

Jag är ju nyfiken...vad tror ni ligger bakom en sådan här annons?
 
Sv: Skum GD annons..

ja du, det kan man undra :D

Apropå GD så såg jag den största hund jag någonsin sett i hela mitt liv igår. Den var stor som en b-ponny. Undra vad en kostar i drift :eek:
 
Sv: Skum GD annons..

ecssory skrev:

hmmm... onekligen skumt! Svarar "endast på frågor som rör valparna"... Varför poängterar man att man "icke vill beblanda sig" med GDklubben eller SKK om man inte vill motivera det??

Är det förresten bara jag som tycker att det är dyrt med 6500 kronor för en hund som är oregistrerad? Då kan man lika gärna spara ett tag till och få en hund från en etablerad kennel....
 
Sv: Skum GD annons..

Japp.
Lite skumt också att det inte finns ngt telenr eller namn, hänvisningen är till en mailadress där man får presentera sig och själv lämna uppgifter för att bli kontaktad.

Annars brukar det i internetannonser stå att man inte ska maila utan ringa istället :smirk: .

Det kanske är en "täckannons" för knarkförsäljning över internet....
 
Sv: Skum GD annons..

Ja, underlig annons.
Finns det någon anledning till att inte ha med SKK? Säljer man hundar som är cloonade? Kan ingen svara och låtsas vara spekulant, och skriva vad som händer här.. Hehe..

Pinglan
 
Sv: Skum GD annons..

Finns en sida på intrenet där alla knäppa/fejkadeoch roligt skrivna blocket annonser finns. Tyvärr har jag inte adressen dit nu... Men jag lovar det är jätte roligt att läsa där ;)
 
Sv: Skum GD annons..

Kalaspinglan skrev:
Ja, underlig annons.
Finns det någon anledning till att inte ha med SKK? Säljer man hundar som är cloonade? Kan ingen svara och låtsas vara spekulant, och skriva vad som händer här.. Hehe..

Pinglan

En del är utsparkade ur SKK för att de inte skött sig. det kan vara en anledning till att man inte "vill" vara med längre... :crazy:
 
Sv: Skum GD annons..

Vad kan man ha gjort för att anses att man inte skött sig?
 

Liknande trådar

Tjatter Någon som hört talats om detta? Hörde av en anhörig att dess förälder inte längre får, som jag förstod det, ha tillgång till...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Lyan
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 046
Senast: MissFideli
·
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 559
Senast: SiZo
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 828
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Guldfasanerna
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp