Skumt buke

Gnist

Trådstartare
Skumt_buke.jpg


Så såg mitt buke ut en stund idag :confused:

Vadan det skumma utseendet?
 
Sv: Skumt buke

Ser ut som CSS-filen inte laddades. Den sätter färg, typsnitt med mera på sidan. Sånt som kan hända ibland :)
 
Sv: Skumt buke

Det har förmodligen med din webbläsare att göra och inte med Bukefalos.

Även jag använder mig av Firefox och råkar emellanåt ut för det på ett flertal ställen. Oftare på Aftonbladet än någon annanstans.
 
Sv: Skumt buke

Som nidron skriver att CSS inte laddar och är bara att uppdatera sidan. Händer här på buke men även på andra sajter så det är ganska så vanligt.
 
Sv: Skumt buke

Nej inte så:D

Storleken på texten blir jättestor och det ser helt annorlunda ut än layouten som är nu:)
Svårt att förklara:D
 

Liknande trådar

Hästvård Halloj, Min grabb går på beräknad foderstat och alla behov är tillgodosedda. Han går vanligtvis på lösdrift men pga skada och sen...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: CarroT
·
Kropp & Själ Ja alltså hur känns det i kroppen? Kollegan fick precis en host och nysattack och jag kunde se hur kroppen tog i runt buken. Sedan sa...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: Murphy
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
469
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 469
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp