Skvättfri vattenskål

Philosophia

Trådstartare
Det finns väl inflika märken, är det någon som kan rekommendera någon särskild? På Apotea finns en modell från Active Canis.

Den ska inte vara på resa utan hemmet. Innan hade jag en som drack med hela kroppen och nu har jag två som dricker med hela kroppen. 🙄 De skvätter så mycket vatten att det hamnar under plastunderlägget (ett skrivbordsunderlägg) som ska skydda trägolvet.

Det finns väl inflika märken, är det någon som kan rekommendera någon särskild? På Apotea finns en modell från Active Canis.

Den ska inte vara på resa utan hemmet. Innan hade jag en som drack med hela kroppen och nu har jag två som dricker med hela kroppen. 🙄 De skvätter så mycket vatten att det hamnar under plastunderlägget (ett skrivbordsunderlägg) som ska skydda trägolvet.
Jag köpte från Engelsons, det tar ju inte bort hans ovana att fylla munnen med vatten och sen låta det rinna på slutet, men betydligt mindre blött runt om.
Screenshot_20250607_142727_Chrome.webp

Jag hade en sån på bilden ovan fast typ gigantisk när jag hade en som drällde mycket vatten. De små har jag i bilen.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
986
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 747
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag slits mellan ett mycket svårt beslut och skriver här för att se vad andra tycker skulle vara rätt. Också lite för mig själv att... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 592
Senast: lilstar
·

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Hästnyheter