Bukefalos 28 år!

O

obeskrivbar

Jag har en fråga angående skydds. Får man köra med vilken ras som helst?:p
 
Sv: Skydds...

Är det på YouTube det finns en film med en Jack Russel osm har uppvisning i skydd?
Från USA tror jag- det ser ganska roligt ut. Jycken jobbar helhjärtat med sitt uppdrag.
 
Sv: Skydds...

Givetvis kan man om tex en ägare som vanligtvis tränar skydds med brukshund också äger en JR tex, lära in några moment. Några poliser brukar spexa med en Borderterrier på Stora Sthlm varje år.

Däremot tror jag ingen träningsgrupp är beredd att lägga ner seriös tid på en hund som inte har förutsättningar att tävla el. jobbas med.

Har en kompis som faktiskt frågat en träningsgrupp om hon fick vara med med sin dvärgspets, men det fick hon inte.:D
 
Sv: Skydds...

Va synd;) Min phaléne hade nog tyckt de varit skitkul:p

Haha de hade varit en syn iaf:D:rofl:

Tack för svaren!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 300
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 441
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 346
Senast: hundtant
·
Tjatter Vad har du gjort för naturen/miljön idag? Själv låter jag löven ligga kvar i trädgården som skydd för insekter och smådjur plus att det...
Svar
4
· Visningar
335
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp