Bukefalos 28 år!

Bansan

Trådstartare
Hur fungerar det egentligen?
Hur gör man?
Stämmer det att det är gratis?
Vad behöver man för att använda Skype?
Är det ett bra alternativ till vanlig telefoni?
 
Sv: Skype?

Hur fungerar det egentligen?
Hur gör man?

Man skaffar en inloggning/ett Skype ID. Installerar programmet och sen kan man söka efter andra som har Skype eller lägga in de man vet ID på. Sen är det bara att ringa upp om vederbörande är online dvs, är väl i princip som Messenger.

Stämmer det att det är gratis?
Att ringa till andra som har Skype, ja.

Vad behöver man för att använda Skype?
Ett Skype ID, programmet Skype och hörlur/mikrofon. Och skaplig processor för det kan hacka rejält om den är för "svag".

Är det ett bra alternativ till vanlig telefoni?Vet inte, har bara använt det för utlandskontakter iom att Messenger inte funkar lika bra som telefon då.
 
Sv: Skype?

Så så länge man bara ringer till andra som har Skype så kostar det garanterat ingenting?
 
Sv: Skype?

Idag behöver du inte ha datorn igång för att ringa via Skype, det finns en speciell telefon att köpa.
 

Liknande trådar

Hemmet Trillade in på en kanal på Youtube, en finsk tjej som städar gratis åt andra som verkligen behöver det. Det braiga är att hon...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 993
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
448
Senast: turbofling
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 047
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp