P

Puma

Hur funkar det och vad behöver man för att kunna prata med någon över skype? Kostar det något?
 
Sv: Skype

Så om jag skaffar ett headset och den andra har ett headset hur funkar det då?
Laddar man hem nån programvara eller?
*nybörjare* :p
 
Sv: Skype

Du behöver en högtalare och en mikrofon. Brukar finnas på alla datorer, annars är ju ett headset bra som Tindra säger. Det kostar ingenting om du ringer till en annan dator.
 
Sv: Skype

Först måste man göra en användare på Skype. Sen lägger man till varandra, det funkar precis som msn. Sen finns det nån guide som man kan följa och sen är du igång :)
 
Sv: Skype

Det ser du när du väl laddat hem programmet. ;) Väldigt lättanvänt är det, måste jag säga. Jag trodde att jag skulle ha stooora problem, men det var inte alls svårt.
 
Sv: Skype

Yes nu har jag lyckats installera :)

En fråga till ;) Nån som vet om det brukar finnas installerat på internetcafeer utomlands? :angel:
 
Sv: Skype

För att prata med någon: Mickrofon
För att göra vad någon säger: hörlurar eller högtalare...
ett headset brukar innehålla både hörlurar och microfon.

Ifrån dator till dator är det gratis men du vill ringa till ett vanligt telefonnummer kostar det...

Du kan ringa till andra som är medlem i skype... det finns också en provtelefon man kan ringa till och testa om det fungerar...
 
Sv: Skype

jag gillar inte skype.. för den öppnade en väg in till våran dator för ett spionprogram.. vi hade antivirus..
som sa till oss att det var nått error i datorn.. och för att fixa det skulle vi ladda hem en länk från en sida.. det kom upp hela tiden..
men jag brydde mig inte.. jag bara tröck ok och fortsatte.. och tur var det..

för sedan kom en kille och skulle hjälpa oss med daton om en grej.. han såg det och tog genast bort skype..

men som sagt.. jag kan ha fel.. någon annan som vet?
för jag säger bara det personen sa till mig (han är väldigt duktig på datorer) så jag litade på han.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
492
Senast: Araminta
·
Hemmet Vi vill sätta upp ett glasräcke på balkongen istället för nuvarande trästaket. Mailade kommunen för att fråga om det behövs bygglov och...
Svar
10
· Visningar
420
Senast: Catsu
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 705
Senast: baraclara
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp