Bukefalos 28 år!

Slå ihop alla kamphundstrådar?

ylvali2

Trådstartare
Nu börjar det väl bli lite tjatigt med alla kamphundstrådar... Finns det ingen alert moderator som kan rensa lite?
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Är det så störande att det står några rader.
Eller handlar det bara om att ni inte gillar kamphundar :banana:
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Nu har jag tryckt på "anmäl-knappen" istället, det är kanske smartare ;)
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Nu har jag tryckt på "anmäl-knappen" istället, det är kanske smartare ;)

Ja, vi får väll se va dom tycker:o

Själv tycker jag att om olika männsikor vill diskuttera olika saker inom just kamphundsämnet, så borde väll inte det provecera andra :(

Det är ju vårat intresse ,är ju bar att vandra förbi länken :idea:
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Nödvändigt att vända allting till en fördom?
Det är som att ha en svensk flagga på balkongen och sedan bli kallad rasist.

Det är inte hundarna det handlar om, utan att det hela tiden ploppar upp nya trådar inom i princip samma ämne. Istället kan man starta en tråd där all diskussion inom ämnet kamphund är välkommet, eller helt enkelt använda sök-funktionen.
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Precis vad jag menade! Jag struntar blankt i kamphundar & deras ägare... men på de andra forumen på Bukefalos är moderatorerna så himla duktiga med att städa bort bland tjat-trådar som dyker upp hela tiden. En nålad kamphundstråd hade kanske varit något?
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Nödvändigt att vända allting till en fördom?
Det är som att ha en svensk flagga på balkongen och sedan bli kallad rasist.

Det är inte hundarna det handlar om, utan att det hela tiden ploppar upp nya trådar inom i princip samma ämne. Istället kan man starta en tråd där all diskussion inom ämnet kamphund är välkommet, eller helt enkelt använda sök-funktionen.

Det här sa allt.. Allt är ingen fördom..

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Ja, men hundforumet är tyvärr inte lika välanvänt som de andra så jag gissar att det är därför.
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Finns många olika ämnen gällande kamphundar, så varför så störande med flera trådar :confused:
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Nej, för i slutändan handlar de ändå om samma sak - fördomar och aggressivitet. Man kan diskutera många olika saker i en tråd men det håller ju sig till samma ämne.

Hur svårt kan det vara?
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Nej, för i slutändan handlar de ändå om samma sak - fördomar och aggressivitet. Man kan diskutera många olika saker i en tråd men det håller ju sig till samma ämne.

Hur svårt kan det vara?

Man kan nästan få känslan av att pitbull anhängarna har fördommar mot oss med "vanliga" hundar:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: ..

Eller vad tror ni??:D
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Nej, för i slutändan handlar de ändå om samma sak - fördomar och aggressivitet. Man kan diskutera många olika saker i en tråd men det håller ju sig till samma ämne.

Hur svårt kan det vara?

ja tyvärr så spårar alla trådar ur och handlar om samma sak tillslut=(

Jag startade en tråd om det där lagförslaget att införa hundförbud om ägarna inte sköter sig.

Den handlar inte om det längre=/
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

jag kan svara för mig. å så e de inte. jag är "vanlig" hundägare åxå. har en dvärgpinscher me. eller han kanske räknas som en kamphund?=)
 
Sv: Slå ihop alla kamphundstrådar?

Förstår precis vad ni menar, men är ny här.

Trodde faktiskt att folk skulle hålla sig till ämnet & svara/diskutera frågan.

Men det är inte bara Kamphunds ägarna som ser till att det inte handlar om annat än försvara/döma även ni. :(
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 791
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Nu har jag för fjärde eller femte gången på en ungefär en vecka fått acceptera det här med cookies annonsering osv osv igen. Det börjar...
Svar
18
· Visningar
1 147
Senast: Asko
·
Avel Ni som använt er av de har det stämt? Använder finally foal o tycker det stämt bra tidigare, men hur snabbt kan de slå över om den är...
Svar
3
· Visningar
520
Senast: Karro-Lina
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
1 751
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Träning och hälsa del 12
  • Högtalare

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp