Slå ihop allmänt och hem/ hobby

Jag är likadan som @AraSlei! Jag ser det som ett sätt att förbereda mig på det som (eventuellt en dag) komma skall :D Ganska ofta önskar jag dock att jag låtit bli att läsa... :nailbiting:

Hahaha, skönt att jag inte är ensam :D Jag tänker precis som du, att det är en förberedelse! (och att jag ibland skulle låtit bli att läsa...)
 
Jag tycker absolut att evighetstrådarna fyller ett syfte. Men jag är själv sällan aktiv i dem och orkar därför sällan läsa genom dem. Jag är framför allt aktiv på hundforumet och även om jag förstår varför så kan det därför kännas lite trist när man missar intressanta diskussioner och information om "bukehundarna".
 
Jag tycker absolut att evighetstrådarna fyller ett syfte. Men jag är själv sällan aktiv i dem och orkar därför sällan läsa genom dem. Jag är framför allt aktiv på hundforumet och även om jag förstår varför så kan det därför kännas lite trist när man missar intressanta diskussioner och information om "bukehundarna".
Hundforumet ligger väl lite efter Barn, som tur är. Men även på Hund verkar det bli mer och mer evighetstrådar. Jag hänger inte med längre, det är för myclket småprat för att man ska få överblick. Dessutom är det inte kul när samma bilder postas i olika evighetstrådar, ”jag lägger de här bilderna här också”. Har sett det några gånger och det känns så tjatigt.
 
Hundforumet ligger väl lite efter Barn, som tur är. Men även på Hund verkar det bli mer och mer evighetstrådar. Jag hänger inte med längre, det är för myclket småprat för att man ska få överblick. Dessutom är det inte kul när samma bilder postas i olika evighetstrådar, ”jag lägger de här bilderna här också”. Har sett det några gånger och det känns så tjatigt.
Ja, väldigt ofta känns merparten av trådarna mer som en kollektiv dagbok än som diskussionstråd? Och det säger jag trots att jag själv postar en del nonsensinlägg i "uppdateringstråden"...
 
@LenaH s utbrytning om partner och intressen från dejtingtråden är ett bra exempel på det här med evighetstrådar. Den nya tråden har just nu över 100 inlägg, även de som inte är dejtare skriver i den eftersom ämnet intresserar. Då är det synd om det begravs i evighetstrådar och med utbrytningen blir det en ämnestråd till på forumet. :up:
 

Liknande trådar

Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 665
Senast: SiZo
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 534
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 898
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte förstå hur svårt det ska vara för mig att hitta en tidsbalans. Jag hade ju uppenbarligen trampat i jordgetingboet igen nu...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp