Släpper ni inte era Wintecsadlar ??

Apollo

Trådstartare
Har länge sökt en beg Wintec allround. Har inte råd att köpa en ny. Men det är lögn i h.... :devil:
Varför finns inte dom ute på beg marknaden, som alla andra sadlar ? :confused:
Detta är i princip den enda sadel min häst passar i.
Har en Isabell Werth som dressyrsadel men behöver en "rida ut och hoppa" sadel. Och det är ju inte lika kul i en dressyrsadel.
 
Jag släpper då inte min wintec allround.
Trivs alldeles för bra med den. :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Fick leta ett tag innan jag hittade min. Köpte den begagnad. För halva nypriset. Den var inte använd mer är ett 20-tal gånger då vad jag fick veta. Trodde inte att den var använd överhuvudtaget när jag fick hem den. Fick med tre olika koppjärn också. röd blå och vit .
 
därför..de sadlarna är ju inte så rooliga..haha ne men jag gillar läder!...
förresten är de hyffsat billiga
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
809
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
13 933
Senast: super
·
Utrustning Jag söker lite råd om sadeltyper. Jag köpte för ett par månader sen en häst (min första egna) av ridskolan där jag ridit i ett antal...
Svar
7
· Visningar
1 429
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp