Bukefalos 28 år!

Slaktkanin

S

Snurran89

Är det någon som har en bra blandraskanin som är bra som slaktkanin? Eller tips på hur jag kan para så jag får fram bra kött?
 
Sv: Slaktkanin

Mitt tips är att du frågar om detta på antingen alternativ.nu eller kanin-net.nu.
Där finns folk som håller på med slakt själva och säkerligen kan vara till hjälp. :)
 
Sv: Slaktkanin

Bond kanin domhar säkert ett annat namn men man sa så förr en stor ras ofta svart-vita....
 
Sv: Slaktkanin

Gotlandskanin och new zeeland red är två raser som passar till köttproduktion. Finns ju många fler dessutom. Kolla vad lika kaninfarer har för raser vettja!
 

Liknande trådar

Mat Jag har noll fantasi när det gäller sallad. Vi ska träffas ett gäng imorgon och äta nyårsmiddag tillsammans med barnen. Och jag tycker...
Svar
9
· Visningar
707
Mat Jag har både fransyska och högrev i frysen och har tänkt använda det till köttgryta respektive gulaschsoppa. Men vilket kött passar bäst...
2
Svar
22
· Visningar
785
Tjatter Har någon här sånna? Är de bra? De har kampanj på dem nu och funderar på att beställa ett par. De verkar väldigt populära.
Svar
2
· Visningar
349
Senast: _Elly_
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
831
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp