Släp som sticker ut

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hannibal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 72
  • Visningar Visningar 5 847
H

hannibal

Det är kul att se vilka olika fräscha vägar släpdesignen går idag. En sak är i alla fall säker: tiderna när det mest extrema du kunde se var en grön VV, är förbi.

Mördartomaterna anfaller?

Resultatet när en Corvette paras med en Böckmann?

Fler förslag?

Sv: Släp som sticker ut

Vad får man ge för en sån där tomat då?

Tror att hästen är i ponnysize, och att bilden är tagen i en konstig vinkel.

Mhm. Då hade jag MYCKET hellre köpt en mindre lastbil.

:rofl: Fast nu menade jag mera släpet ;) Ligger det i 90 000 krs klassen?

Notorius skrev:
:rofl: Fast nu menade jag mera släpet ;) Ligger det i 90 000 krs klassen?

Henras sida är lite vag med infon, men tror det ligger runt 128 000:-, Atecen kostar 109 000:-. Så kilopriset blev ngt högre.

Har hört att ett svenskt märke nu hänger på trenden. Har faktiskt en spionbild på den.

mordartomat0ld.jpg

hannibal skrev:
Henras sida är lite vag med infon, men tror det ligger runt 128 000:-, Atecen kostar 109 000:-. Så kilopriset blev ngt högre.

Har hört att ett svenskt märke nu hänger på trenden. Har faktiskt en spionbild på den.

mordartomat0ld.jpg
:rofl: :rofl: :rofl: *vrider sig i skrattkramper* Jag hade fel ovan...DETTA är inovativ design! :rofl:

//Alice

Fast det är liiite häftigt att komma i ett illrött släp än i ett vitt.. Fast hade jag fått välja.. Mörkblå metallic! Men så gillar jag blått! ;-)

hannibal skrev:

mordartomat0ld.jpg
:rofl: :rofl: :rofl:
hahaha Sälj den idén till nån tillverkare och du blir rik!!!
:rofl: :rofl: :rofl:

Sv: Släp som sticker ut!"

alice skrev:
Inte visste jag att ET börjat rida? :D Hästsläp korsat med UFO ? :eek:
Skämt och sido.....är det detta som kallas för inovativ design? Snyggt??? Inte enligt mig! Ovana? Ja, kanske.

//Alice

Ah, det är den som kallas kepsen. Lite gulligt att de hade flames i bakgrunden. Råckänråll liksom. :cool:

Ninsan, absolut. :)

Ahaaaa! Jag tror jag vet vilken film designern gillar: Star Wars.

kepsen0st.jpg

2hbpdusk2.jpg

Jag får väl bidra med mitt bidrag då. Tycker det mest ser ut som en korsning mellan steril toalett och blanksputsad oljecistern. :crazy: Eller nån sorts fabrik :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 825
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 199
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 182

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka