Slarvat bort klockappen

Görel

Trådstartare
Moderator
Apparna hade flyttat på sig på min iphone och när jag skulle flytta tillbaka den till rätt ställe fumlade jag så den försvann. Kan jag hitta den via inställningar på något vis? Har sökt på klocka men inget kom upp. Hur ska jag göra för att få tillbaka den?
 
Om du sveper från vänster till höger på startskärmen får du upp ett sökfält högst upp, skriv klocka där så kan du åtminstone öppna appen. :) Sen är ju frågan vad du gjort av den, för klockan är en av de appar som inte går att avinstallera.
 
Där hittade jag den, men jag begriper inte hur jag får tillbaka den. Har letat bland de närliggande apparna men kan inte hitta den där :(
 
Tror man ska kunna ladda ner den igen från appstore annars! Jag har råkat radera båda miniräknare och kontaktbok förut och då laddade jag bara ner dem igen :)
 
Mapparna ligger inte på den sidan, men jag har kollat dem och där är den inte. De appar som var i närheten när jag tappade den var anteckningar, kartor och hälsa.
Fick inte upp den när jag sökte på klocka på appstore.
 
Vad är det och var hittar jag det? Jag förstår inte riktigt vad det är jag får upp när jag söker på spotlight.
jag har inte iPhone själv, men gjorde en snabb googling för svaret.

För att komma åt Spotlight-sökgränssnittet , gå till din iPhones hemskärm och svep åt höger. Du hittar Spotlight-sökgränssnittet till vänster om den primära startskärmen, sedan borde du se klockappen där
 
jag har inte iPhone själv, men gjorde en snabb googling för svaret.

För att komma åt Spotlight-sökgränssnittet , gå till din iPhones hemskärm och svep åt höger. Du hittar Spotlight-sökgränssnittet till vänster om den primära startskärmen, sedan borde du se klockappen där
Det var väl det @Tassetass föreslog och Görel testade. Hon kom direkt in i appen men ser den inte på skärmen, såvitt jag förstod.
 
Det var väl det @Tassetass föreslog och Görel testade. Hon kom direkt in i appen men ser den inte på skärmen, såvitt jag förstod.
ok, jag förstod inte att det var spotlight hon menade då - nackdelen m att inte vara iphone-användare men försöka hjälpa iaf :)

@Görel - jag hittade denna oxå, vet inte om den kan hjälpa istället:

Få tillbaka en försvunnen app på iPhone och iPad
1. Att återaktivera Kamera-appen (eller någon annan försvunnen app) Börja med att navigera till Inställningar (1) följt av Allmänt (2).

2. Scrolla en bit nedåt och peka på Begränsningar. För att komma åt de inställda begränsningarna kommer du behöva ange din låskod (samma du har för att låsa upp telefonen).

3. Väl inne i Begränsningar-inställningarna är det inte knepigare än att peka på Kamera (eller den app som är försvunnen) för att appen direkt ska synas i telefonen eller plattan igen.
 
ok, jag förstod inte att det var spotlight hon menade då - nackdelen m att inte vara iphone-användare men försöka hjälpa iaf :)

@Görel - jag hittade denna oxå, vet inte om den kan hjälpa istället:

Få tillbaka en försvunnen app på iPhone och iPad
1. Att återaktivera Kamera-appen (eller någon annan försvunnen app) Börja med att navigera till Inställningar (1) följt av Allmänt (2).

2. Scrolla en bit nedåt och peka på Begränsningar. För att komma åt de inställda begränsningarna kommer du behöva ange din låskod (samma du har för att låsa upp telefonen).

3. Väl inne i Begränsningar-inställningarna är det inte knepigare än att peka på Kamera (eller den app som är försvunnen) för att appen direkt ska synas i telefonen eller plattan igen.

Oerhört tacksam för att du försöker hjälpa mig!

Nu känner jag mig som ett obstruerande barn, men jag hittar inte begränsningar och jag har ingen låskod på min telefon. Har försökt tänka att det kan vara en dålig översättning men har varit inne pp varenda rubrik under allmänt.
 
Begränsningar finns under Skärmtid med de nyare IOS.

Förslag jag hittade var att starta om telefonen, eller att gå in på ”wiggle screen” och bläddra. ”Wiggle screen” är där du flyttar omkring appikonerna, som du kommer till om du håller längre på en ikon. Det finns även möjligheten att nollställa hemskärmens layout, men då försvinner all sortering du gjort inklusive mappar så det känns som en sista utväg.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
729
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 054
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp