Slem eller nått i halsen

MissFideli

Trådstartare
Jag får ibland som slem eller nått i halsen. Eller kanske bak i svalget mer. Det känns inget utöver att sväljreflexen vill jobba hårt, ingen hosta eller nått. Inte förkyld eller så heller. Bara ruskigt irriterande. Håller i sig allt från några timmar till några dagar.

Nån som vet vad det kan vara?
 
Pollenallergi? Testa något receptfritt medel, om det funkar (ge det 3-4 dagar) så be att få recept, mycket billigare! Funkar på mig i alla fall, jag kör med Loretadin.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: movi
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 905
Senast: Nepenthe
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: underensten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp