Problematisk

Trådstartare
Funderade på om jag skulle lägga tråden här eller under "barn", men det handlar ju inte om barnuppfostran eller liknande så jag chansar här :)
Är det någon här som gjort eget slime? Alternativt har barn/småsyskon etc. som gjort slime?
Jag har börjat bli lite sugen på att testa, hört barn omkring mig prata om det lite då och då, så jag har väl blivit smittad :D
Men är nyfiken på om någon här har erfarenhet av det, och sitter på något tips om bästa slimen/bästa ingredienserna etc?
 
Jodå. Jag har bekostat och i viss mån uppmuntrat till tillverkning av Slime. De flesta experimenten har varit totalt misslyckade, en enda gång har resultatet blivit något liknande Slime. För kreativitet och experimentlusta kan det vara bra, annars är mitt bästa tips att köpa Slime. Dessutom tror jag att de som är i lagom ålder för att leka med Slime är för små för att tillverka, och det omvända.
 
Jodå. Jag har bekostat och i viss mån uppmuntrat till tillverkning av Slime. De flesta experimenten har varit totalt misslyckade, en enda gång har resultatet blivit något liknande Slime. För kreativitet och experimentlusta kan det vara bra, annars är mitt bästa tips att köpa Slime. Dessutom tror jag att de som är i lagom ålder för att leka med Slime är för små för att tillverka, och det omvända.

Kidsen jag känner är i typ mellanstadieålder, jag tror inte de leker så mycket med slimen utan det roliga verkar vara att göra den och blanda i olika saker (?)
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 514
Senast: Grazing
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 279
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp