Slitstarka golv..inte parkett.

Comfort

Trådstartare
ja ge mig tips! pappa är helt insnöad på PERGO men jag tror nog att det kan finns andra slitstarka golv för mindre är 270 kr kvm.. det är till köket det gäller nu.

Parkett eller klinker vill jag inte ha.

Nån som har Ikeas Tundra golv i köket? hur är slitstarkheten?
 
Sv: Slitstarka golv..inte parkett.

Vi har det och förutom att det är vattenskadat efter en vattenläcka så håller det bra, lite repskador efter att ha släpat hundmattunnan på det, men är inte så jätteförsiktig med det för att det ska läggas matta på. Vi har iofs bara haft golvet ca 1 år. I pappas hus finns det en gammal version av tundra i köket och det har hållt jättebra (men det var kanske en annnan tillverkare då).
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 266
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 612
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 740
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 350
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp