Sluta publicera resultat under nyheter...

Humelibumlan

Trådstartare
Lite onödigt att publicera resultaten från v75 osv innan det visats på tv... :(

Även om Buke inte är en spelsite och vi inte får prata om spel, så finns det dem som spelar o sitter o väntar på att travet ska börja på tv för att få reda på resultaten o vill gärna ha spänningen kvar...

Hoppas Gunnar i fortsättningen tänker på oss...
 
Sv: Sluta publicera resultat under nyheter...

Du tror inte att det är enklare om man INTE tittar på resultatet då och väntar till sändningen på TV?
 
Sv: Sluta publicera resultat under nyheter...

Eller så tänker han på dom som vill ha resultaten så fort som möjligt.
 
Sv: Sluta publicera resultat under nyheter...

Du tror inte att det är enklare om man INTE tittar på resultatet då och väntar till sändningen på TV?

Doh!
Nu var det så att Gunnar publicerade en länk under nyheter där man i rubriken kunde läsa att en viss häst vann...
Liiite svårt att undvika se det, därav min önskan som du tydligen missuppfattade!

Annars undviker man ju både text-tv o siter där resultaten kan visas och fortlöpande uppdateras, vilket jag då hade en önskning om att Buke inte skulle tillhöra den skaran... och att Gunnar inte skulle publicera länkar o resultat så att de gick att avgöra vilken häst som vann redan i rubriken :idea:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 934
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 337
Relationer Min bästa vän har varit otrogen mot sin man i ungefär 7 år, hon är nu inne på sin tredje vid sidan av-kille. Anledningen hon uppger för...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 788
Senast: Cafer
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 055
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp