SM i dressyr

b_ridutbildning

Trådstartare
Idag börjar SM i dressyr. Vem vinner? Vem förtjänar att vinna? Är någon på plats och kan rapportera? På söndag sänder Horse1 live.
 
Jag tror att Patrik vinner. CHB tar nog en pallplats. Sen hoppas jag fortfarande att KvK och Biggles ska få in en fullträff och sen så gillar jag Paulinda Friberg himla mycket med sin Di Lapponia.
 
Jättekul tycker jag för Jeanna Högberg med kommande stjärnan Darcia!! Tänk vad bra det blir om några år när både Deja och Darcia är på topp, två svenskfödda ston :love:

Kul också för KvK och Biggles tycker jag, jag har ju en avkomma här hemma så brukar hålla liten extra tumme för dem!

Och att alla i topp tre är SWB-hästar är såklart extra roligt :D
 
Nu har ju kvalet gått men vad krävs för att komma till finalen på söndag? En viss procent eller att vara bland de placerade? Undrar då startlistan för finalen inte publicerats ;)
 
Jag tycker det är kul att det gått bra för Emelie Brolin. Hon har satt personbästa i SM trots att hon nyligen skadade sig rejält.
Hon har varit här på gården och tränat regelbundet för min tränare innan.
Så jag gläds för deras skull. Hon är en fighter!

I övrigt tror jag nog att någon av KvK, Kittel, Högberg typ vinner och placerar sig.
 
Hörde också att det var dubbel musik när första ekipaget red, men nu verkar det ha löst sig.

Gillade Winnie B, har aldrig sett den förut, bara sett resultat i equipe.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Grevagårdens Ryttarförening och Laholms Ryttarförening har tilldelats dressyrens SM 2024.
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I helgen är det dags för Folksam Lag-SM i dressyr där 16 lag kämpar om medaljerna. Tävlingarna pågår lördag och söndag hos Linköpings...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
858
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp