Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

SM-lydnad agility

Kamomilla

Trådstartare
Är det någon här på Buke som ska till Uppsala och tävla i SM, så man vet vilka man ska hålla tummarna för.
:bump: :banana: :bump: :banana:
Eller några som ska dit för att bara kolla och se hur mycket man har kvar att lära sig :p :cool:

P

pippi27

Sv: SM-lydnad agility

Vi ska nog dit och kika!
Sarah vill gärna testa på lite agility så att åka och titta på det här kan vara en liten sporre för henne.

G

glee

Jag ska dit och titta, hade tänkt ta med hunden men nu löper hon så det kanske man inte ska.. :p

Finns det någon sida med mer info, tider och sånt?

Kamomilla

Trådstartare

Då ska man ta och åka upp till Gränby om några timmar, ska bli kul att kolla på alla duktiga hundar!:) :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5516 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Hej! Det börjar bli aktuellt att skaffa en hund men vet inte alls vilken ras jag vill ha. Har tidigare ägt en lagotto och hon var...
2
Svar
35
· Visningar
2 413
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
2
Svar
29
· Visningar
1 676
  • Artikel
Dagbok För på söndag ska vi åka och kolla ponnysar :banana: Vet redan nu att det är en som är lite extra intressant. Men hon är bara ett år än...
Svar
2
· Visningar
304
Hundträning Har lite funderingar kring vilka mål andra hundförare som tränar för att kunna tävla i någon gren har kring leken med sina hundar i...
Svar
11
· Visningar
894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Titthålskastrering - tik

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?