SM-lydnad agility

Kamomilla

Trådstartare
Är det någon här på Buke som ska till Uppsala och tävla i SM, så man vet vilka man ska hålla tummarna för.
:bump: :banana: :bump: :banana:
Eller några som ska dit för att bara kolla och se hur mycket man har kvar att lära sig :p :cool:
 
Sv: SM-lydnad agility

Vi ska nog dit och kika!
Sarah vill gärna testa på lite agility så att åka och titta på det här kan vara en liten sporre för henne.
 
Sv: SM-lydnad agility

Jag ska dit och titta, hade tänkt ta med hunden men nu löper hon så det kanske man inte ska.. :p

Finns det någon sida med mer info, tider och sånt?
 
Sv: SM-lydnad agility

Då ska man ta och åka upp till Gränby om några timmar, ska bli kul att kolla på alla duktiga hundar!:) :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 257
Senast: ako
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 454
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 371
Senast: Habina
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp