JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Falu kuriren)
När Ponny-SM i hoppning avgjordes i helgen, var det ytterst nära att det blev ett dalaguld i medelsvår B.
Frida Lorenzon, Hinsnoret, tävlande på hästen Luigi, representerande Borlänge RS, blev en av två hästar som prickfria tog sig genom grundomgången. I omhoppningen blev det dock två riv, och Frida fick "nöja sig" med SM-silver.
http://www.falukuriren.se/artikel.asp?id=256477
Moderator
Två SM-guld till Madeleine
Hästnyheter (Borlänge Tidning)
Hedemoratjejen Madeleine Nilsson tog två guld och ett silver när SM för Newforest ponnyer avgjordes i Vetlanda...
Startad av Gunnar
9 Aug 2005
Svar: 0
Visningar: 1 043
Hästnyheter
Amandas stora steg
Hästnyheter (Falu Kuriren)
Ute vid ridhallen i Vika-Strand jobbade i går Amanda Kjellberg, Borlänge RS, för fullt med sina två nyinköpta hästar - M...
Startad av Gunnar
6 Jun 2005
Visningar: 769
Hästnyheter
Bekymmer för många dalahopp i ponny-SM
Många av Dalahoppen fick bekymmer vid årets SM i ponnyhoppning.
I kategori B hade Borlängeryttarna Frida Lorenzons och...
Startad av Gunnar
16 Aug 2002
Visningar: 911
Hästnyheter
God bredd i BoRS
Ridanläggningen i Lerbäcken stod värd för söndagens sista deltävling i årets division II södra i ponny-
hoppning.
Och för...
Startad av Gunnar
1 Okt 2002
Visningar: 835
Hästnyheter
Vad gör vi? Del CCXXVI
Tjatter Åt lunch på Tinget efter jobbet. Nu på vägen hem. Ska slänga in alla mina jobbkläder i tvättmaskinen. Och sedan ta en tupplur
Soffan74
2 minuter sedan
Svar: 1 280
Visningar: 29 550
Allmänt
Träning och hälsa del 14
Kropp & Själ För mig har det hjälpt att värma upp ordentlig, jag gör tå squat med 10kg vikt. Nu vill du kanske inte köra hacksquat ändå, men der...
Pilot
4 minuter sedan
Men alltså elpriserna?
Hemmet Inte panna utan kamin som komplement.
Då kan man sänka temperaturen när man inte är hemma och ändå slippa frysa.
Det blir varmt på ett...
Inte_Ung
4 minuter sedan
Andra barnet
Småbarn Inte alls, är nog svaret på det. Vi hade precis flyttat in i huset och dottern var ett drygt år när sonen föddes, så för egen del hade...
Midsommarblomster
8 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 73
Barn
Roliga saker som barn säger
Småbarn När jag gick upp ur sängen imorse så busade storasyster och lillasyster på lillasysters rum. Mötte lillasyster i hallen med ett...
underensten
37 minuter sedan
Svar: 1 147
Visningar: 176 205
Barn
FÅRtråden
Lantbruksdjur MV-status och sådant. Jag hittar inte vad som betyder vad. M3, är det fria djur?
Sryoqwe
2 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 234 053
Djur
Min katt är sjuk
Katthälsa Det kommer att göras en MR på Toni. Och ny provtagning på toxoplasma. Hon har inte svarat på önskvärt sätt på Bonqaten och det är inte...
Wille
59 minuter sedan
Svar: 90
Visningar: 8 468
Katt
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Igår kl 12:49
Svar: 25
Visningar: 570
Utrustning