små animerade bilder i msn

Kalaspinglan

Trådstartare
Har bytt mail, och därför också msn-adress. Är alla mina roliga animerade bilder borta, eller finns de gömda i någon fil i datorn (vilket de troligtvis gör, men jag hittar dem inte)...
Kan man få något tips?
 
Sv: små animerade bilder i msn

Jag tror att de är borta men här har du en som har massor om du vill ha ;)
Har med massa med sidor med smilisar o sånt skoj:) Så adda mig så kan ja skicka länkar.. har dem ej på denna datorn..

heromer_22@hotmail.com

Jo de figurere man har stannar på just den datorn o på den mejlen :)
 
Sv: små animerade bilder i msn

alla smilisar ligger på hårddisken tyvärr är det lite svårt att trolla fram dem

gå på c:

C:\Documents and Settings\mattias\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\4227408773\CustomEmoticons

sökvägen kommer se annorlunda ut för dig filerna du letar efter slutar på .dat tex TFR2B.dat för att få fram själva smileyn måste du ändra fil ändelsen till .gif detta får du göra på alla en och en glöm inte ta backup kopia på alla

när du fått fram dina smilies får du lägga till dom manuellt i msn precis som vanligt
 

Liknande trådar

IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Murphy
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde en grej. Pga usel information från företaget lackade jag ur och avbeställde. Fick bekräftelse från företaget, hade val...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet hur man kan göra rent och snygga till en gård med plattor som blivit vildvuxen? Har fått tips om högtryckstvätt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 229
Senast: Krålus
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 507
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp