små barnridbyxor?

V

viola

Hoppas den här tråden hamnar rätt....

Vart kan jag hitta små barnridbyxor??? Det måste väl finnas i storlek 4 år - 104 cm??? Alla nätbutiker jag besökt den senaste halvtimmen säljer bara ridbyxor från storlek 120 (en från 116).

Hoppas någon kan hjälpa mig!!
 
Sv: små barnridbyxor?

Köp några tights till barnet istället, det fungerar utmärkt att rida i när man är 4 år. I den åldern handlar det ju inte om några längre och intensivare ridpass där skavsår uppstår.
 
Sv: små barnridbyxor?

My One i Göteborg och Strömstad har ridbyxor från strl 100 cl :banana:
 
Sv: små barnridbyxor?

Kolla Ellos, de har ridkläder och om jag inte minns fel var det rätt små tjejer som modellade.
 
Sv: små barnridbyxor?

Tja jag har haft svårt att hitta så små. Fick efter en hel del sökande tag på stl 110 på lindex tror jag. De hade ett ställ med hästkläder under hösten tror jag.

Annars lär man nog söka på nätet, få butiker jag har varit i har haft nåt.
 
Sv: små barnridbyxor?

Tack för alla tips! Nu har jag hittat det jag sökte och mer därtill ;-)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
758
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 349
Senast: zarmino
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 695
Senast: Madalitso
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp