Små fleecetäcken sökes!!

B

**BORTTAGEN**

Var kan man hitta litet fleecetäcke 85 cm???
Såg ett på Börjes, nån som har erfarenhet av dem? Svart med guldkant och bara ca 160 kr, men är det bra??
Finns ju så himla mycket shettisar men att hitta roliga saker till dem verkar ju vara som det där med nålen i höstacken...
/Sofi
 
Exklusiv.nu har fleetäcken från stl 105 till 155, men erbjöd sig att kostnadsfritt sy upp en i stl 165 när jag ringde och beklagade mig över min stora häst ;) Prova!
 
Fick ridsport i fredags och där var med reklam från Willab och dom hade ett blått och ett gult täcke från stl 85-155 tror jag de var....ska själv köpa ett blått till min shettis hingst!!!

/Rebecka :bump:
 
Börjes har ju även ett under Börjes bästa tips....som dom hade i katalogen förra året, vintervitt och grönrutigt...
 
Vi köpte ett fleecetäcke hos Börjes till vår shetland,ett grön/brun rutigt.Vi är nöjda med det,fast det är inte så ofta det används
 
De svarta med guldkant från börjes är INTE bra! Vet två pållar som har sånt och det är kass passform!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 979
Senast: WBanna
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 030
Senast: Whoever
·
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp