SMÅ in ear-lurar

Kivina

Trådstartare
Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till dom minsta gummipluttarna som ingår normalt till ex. Jabra och Samsunglurar, men direkt jag pratar eller ler så hoppar dom ut ur öronen..

När jag köper öronproppar köper jag storlek small, alternativt för barn, och det brukar funka.

Så nu undrar jag om någon vet av några in ear-lurar som är RIKTIGT små/smala i den delen som ska in i öronen?
 
Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till dom minsta gummipluttarna som ingår normalt till ex. Jabra och Samsunglurar, men direkt jag pratar eller ler så hoppar dom ut ur öronen..

När jag köper öronproppar köper jag storlek small, alternativt för barn, och det brukar funka.

Så nu undrar jag om någon vet av några in ear-lurar som är RIKTIGT små/smala i den delen som ska in i öronen?
Jag har samma problem. Har älskat mina Jaybird X4 i ett par år. Lättvikt, bra pluttar (3 strl medföljer, minisarna är mina favvos) samt "vingar" (3 strl även där) som håller emot och hjälper dem sitta fast.
De går att vända åt lite olika håll i örat också - uppifrån, nerifrån, spegelvänt... Det ökar möjligheten för individuell passform.
 
Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till dom minsta gummipluttarna som ingår normalt till ex. Jabra och Samsunglurar, men direkt jag pratar eller ler så hoppar dom ut ur öronen..

När jag köper öronproppar köper jag storlek small, alternativt för barn, och det brukar funka.

Så nu undrar jag om någon vet av några in ear-lurar som är RIKTIGT små/smala i den delen som ska in i öronen?
1703276448389.png
 
Jag har också jättesmå hörselgångar och jag gillar Powerbeats med minsta propparna och båge bakom örat. De enda som sitter kvar på mig hittills. De i inlägget ovan fungerar inte alls.
 
Jag får aldrig sådana gummiploppar att sitta kvar oavsett. Men tex iphones vanliga sitter där de ska. Kanske är modellen som inte passar?
 
Jag får aldrig sådana gummiploppar att sitta kvar oavsett. Men tex iphones vanliga sitter där de ska. Kanske är modellen som inte passar?
Spelar ingen roll, jag har ett par iPhone lurar på jobbet, men även dom ramlar ur öronen..
Är nog mer fel på öronen än på modellerna 😂
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 081
Kropp & Själ Finns det väldigt små och smala öronproppar, tex någon variant till barn? Jag skulle behöva ett par bra öronproppar till nätterna så...
2
Svar
25
· Visningar
7 633
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 388
Senast: moonstruck
·
Ekonomi & Juridik Har lite funderingar kring stallskötsel och ansvaret att se till allt funkar och att hästarna mår bra. Lite bakgrund till min...
Svar
2
· Visningar
1 307
Senast: Skruttan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp