Små pojkar

Sv: Små pojkar

Har en fyra åring här hemma.
Han gillar att pussla måla leka med cars bilar och älskar spider man.
Bygga med lego. titta i böcker.mm...
 
Sv: Små pojkar

Vi gav en fotboll till 5-åringen här bredvid, mycket uppskattad var den. Tänkte köpa lite Lego till honom nu när hans mamma ska ha tvillingar (inatt).
 
Sv: Små pojkar

Jag har en som blir tre i sommar och här är det lego och riddare som gäller just nu, men även traktorer och bilar.

Utomhus är fotboll, sandlådan och gunga roligast.

Grannens som blir fyra nu gillar traktorer, lego och pussel, sandlådan och gunga. Han har även börjat fatta det här med spel och tycker att det är kul oxå, tex memory är ett bra spel som finns i mängder av utförande. Det finns även andra relativt "enkla" spel som är roliga, ett som våra har lekt med mycket är Fiskespelet, man ska fiska upp fiskar som gapar och stänger munnen, det låter en hel del coh går på batteri men det har det fått vara värt! :D
 
Sv: Små pojkar

Tack så mycket :bow:
Ska nämnligen höra en analys om en leksak men jag har inte en aning, men nu har jag ;)
Tack!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 002
Senast: Badger
·
  • Artikel
Hästnyheter Under en oskyldig lek attackerades den två år gamla pojken Iga Paul av en flodhäst – som hann svälja halva pojkens kropp innan ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 715
Senast: Jeffery
·
Övr. Barn Jag hängde med en kompis 7-åriga barn i veckan och vi pratade om allt möjligt. Vid ett antal tillfällen reagerade jag dock på att hen...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Kirre
·
Övr. Barn När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp