Bukefalos 28 år!

Smakråd! *ny utrusting*

S

svea08_

Skulle behöva lite tips och smakråd till ny utrusting. Får förhoppningsvis hem min nya häst om ca en vecka! Det är en stor fux med lite vitt i huvudet.
Egentligen tycker jag ju att fuxar ska ha lite mörkare brun på lädret men detta tränset va ju bara så snyggt :love: HG Californie..
Vad tror ni?
10220421.jpg

Eller har ni tips på andra träns med achengrimma och mässingspännen?!
Det där HG tränset borde iaf passa med de här skydden.
21020321.jpg


iih så kul när man kan köpa nya grejer :D
Sen undrar jag om CWD sadlarna bara finns i en brun färg??
Ni får gärna komma med andra tips om snygg utrustning, gärna med bilder :)
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

Tycker att fuxar klär bäst i riktigt mörkbrunt eller svart läder. Finns inte det tränset i mörkare färg?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

jag tycker det skulle kunna passa till en fux! väldigt snygg utrustning iaf.. :love: :d

du har ingen bild på hästen? *försöker tänka mig hur det skulle se ut på en fux..*
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

håller med dig. inte i svart dock det är så tråkigt så det vill jag inte ha! tror bara det fanns i den färgen.
tror ni det skär sig?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

har tyvärr ingen bild.. men han är ganska ljus fux iaf
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

jaha ja men kanske att du ändå skulle ha ett mörkare träns. typ den nyansen som dom bruna dyon tränsen har.
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

har redan 2 dy'on träns så jag kände att jag ville prova nåt nytt :p
några andra tips på snygga träns?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

har redan 2 dy'on träns så jag kände att jag ville prova nåt nytt :p
några andra tips på snygga träns?

Hg har snygga träns och equipe är rätt okej. Sen tycker jag om cwd-tränsen
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

Mest tveksam på färgen på fodret...
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

Tycker tränset med nitar är snyggare. Men detta var snyggt de med, men färgen är lite väl ljus tycker jag med.

:)
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

va faan.. :p jag som trodde ni skulle övertyga mig här nu och säga att det skulle passsa.. haha! det är så snyggt ju!
Klinker tränset har jag börjat tröttna på så det vill jag inte ha. Varför kan inte HG göra olika bruna nyanser på sina träns? :mad:

Skippy: min/min familjs ekonomi är verkligen inget jag tar upp här. tycker inte ni har med det att göra riktigt. men vi har så vi klarar oss.
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

men om du gillar tränset så ska du ju köpa det. Men vilken nyans kommer du ha på sadeln?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

hmm.. får nog skippa det där tränset. sadeln e mkt mörkare oxå. har en Butet nu, men ska nog köpa en till. antingen en till Butet eller en CWD! och såhär e färgen på CWD iaf:
SE01_91.jpg
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

men cwd har jätte snygga träns. dom går väl att se på deras hemsida antar jag?! Vad kostar en cwd?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

ja men alla hade typ ful nosgrimma. vill inte ha med såndär avtagbar grej som achen remmen sitter fast i. om du fattar va ja menar :p
vet inte exakt vad dom kostar, ungefär samma som Butet tror jag. 27-28' skulle jag tro!
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

ja men alla hade typ ful nosgrimma. vill inte ha med såndär avtagbar grej som achen remmen sitter fast i. om du fattar va ja menar :p
vet inte exakt vad dom kostar, ungefär samma som Butet tror jag. 27-28' skulle jag tro!

ja när du säger det så.. men gör butet bara sadlar eller gör dom träns också?
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

vet inte om dom gör träns. har aldrig sett iaf! har bara sett sadlar och magplatta..
equipe tränset du visa va fint men jag vill ha med Mässingspännen!! och nitar vill jag inte ha.. :p kräsen jag vet ;)
 
Sv: Smakråd! *ny utrusting*

vilket är finast??
05220131_1.jpg

05220134_1.jpg


fast nää usch! har ett träns som ser typ exakt likadant ut som det första. sen har jag ett lika (samma kollektion) fast med pullargrimma! kan det inte komma nåra nya roliga träns? jag vill ha HG tränset ju!!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 620
Utrustning Jag har precis köpt en ny brun sadel och undrar om någon har något tips vad man kan smörja med för att undvika att den mörknar så...
2
Svar
26
· Visningar
4 012
Senast: super
·
Hästhantering Hej alla bukisar! Har ett litet problem med min nya häst (sedan 3 veckor). Detta kan blir lite långt men ska försöka få ihop det! Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 365
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på Utrustning, men det kändes mer som lite oseriöst funderande än ett faktiskt...
2
Svar
35
· Visningar
3 284
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp