JenIng

Trådstartare
Letar dressyrskydd till maxad D-ponny. Problemet är smala ben.. Har bl a back on track royal senskydd. Dessa är på gränsen till för stora på innersta läget (cob). Equestrian stockholms skydd, där hamnar kardborrebanden på insidan på benet (cob)...
Ponnyskydd blir oftast för låga. Behöver cob stl men smala, finns det?
Hälsn Jenny
 
Köpte ett par dressyrskydd med snabbknäppe från LeMieux, passar perfekt på finlemmade D-ponnyben i storlek M-Front.
För grövre ben i samma storlek passar M-Hind.

Tips!
 
Köpte ett par dressyrskydd med snabbknäppe från LeMieux, passar perfekt på finlemmade D-ponnyben i storlek M-Front.
För grövre ben i samma storlek passar M-Hind.

Tips!
Köpte ett par dressyrskydd med snabbknäppe från LeMieux, passar perfekt på finlemmade D-ponnyben i storlek M-Front.
För grövre ben i samma storlek passar M-Hind.

Tips!
Hej,
Tack för tips!!! Ska prova o beställa två par och hålla tummarna
 

Liknande trådar

Utrustning Jag överväger att köpa nya benskydd till min häst. De ska skydda bra mot slag, vara bekvämt även fast att hon har ett jättestort överben...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 970
Senast: kurakosz
·
Utrustning Jag skulle behöva nya benskydd till bakbenen på min herre. Problemet är att han har GROVA ben. Skydden kommer främst användas när vi...
Svar
8
· Visningar
662
Senast: Solvira
·
Utrustning Dags att köpa nya allroundskydd då mina gamla senskydd sjunger på sista versen, och jag är ruskigt trött på allt som har med...
Svar
18
· Visningar
1 361
Senast: caballus
·
T
Hästvård Detta klimat säger jag bara. Hagen är superlerig och ser ut som den är upplöjd. Men vips kommer snön och kylan och det fryser på.Hur...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Noonan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp