Smart förvaring i sadelkammaren?

Jag är så fruktansvärt trött på allt vad byggande heter för tillfället, just nu vill jag bara ha det klart så jag kan börja flytta in 😄
Måste du ha garderober då? Sadelhängare på väggen och kanske en vanlig fristående garderob till förvaringen?
 
Måste du ha garderober då? Sadelhängare på väggen och kanske en vanlig fristående garderob till förvaringen?
Eftersom det är såpass litet vill jag ha så mycket förvaring jag kan.
Med garderober så blir det både hyllor och lådor, flera väggar och samt dörrar att kunna nyttja. Och så blir det snyggare också :)

Det lutar åt Brimnes - garderober från Ikea, 79 cm breda.
Ska bara hitta ett varuhus som har dem, verkar vara lite brist på dem just nu.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 498
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 837
Hemmet Imorgon kommer nya badkaret (spännande :nailbiting: :D ) !! Ska bli underbart att kunna sträcka ut sig i ett lite längre badkar, MEN då...
Svar
13
· Visningar
1 438
Anläggning Håller på att göra om i stallet och behöver lite inspiration. Hur förvarar ni era täcken? Gärna andra smarta tips på bra förvaring som...
2
Svar
20
· Visningar
5 969
Senast: Nenne45
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp