Smart kamera t hästtransport

Kivo

Trådstartare
Tips på smart transportkamera?! Vi ska ut på en längre tur med hästarna och vill hitta en smart modern kamera t transporten. Tänker att den smartaste lösningen kanske inte är en ”riktig” transportkamera utan övervakningskamera/bilkamera?!

Jag vill undvika fast installation och skulle helst ha en app att använda istället för en fast skärm. Någon som har tips/idéer som funkat/inte funkat?
 
I transporten har vi Biltemas backkamera och haft i flera år. Men de är ju fast skärm.
I fölboxen har vi använt d Link kamera med tillhörande app. Fungerade förträffligt!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har haft uppehåll från hästeriet en tid men har nu köpt häst igen. Nu är det dags att kika på lämplig hästtransport till oss...
2
Svar
20
· Visningar
2 281
Senast: ako
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 204
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 882
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp