Bukefalos 28 år!

Smarta appar vid studier

Wysiwyg

Trådstartare
Har ni några tips på bra appar (till iPhone eller MacBook) att ha när en studerar? Typ samla anteckningar eller lägga scheman eller något oumbärligt jag inte upptäckt än! :)
 
Jag använder en sån timerapp som folk har när de intervalltränar. För någon med rätt kass självdisciplin/koncentrationsförmåga är den guld. Ställer in den på 45 min intervaller med 15 min paus mellan.
 
One note att anteckna i !
Annars ställer jag också klockan på 50 min, sen 10 min paus osv.

Min kompis har en app eller något på sin webbläsare som gör att hon har begränsad tid på Facebook mellan 8-16 för annars har hon svårt att låta bli.
 
Selfcontrol, man lägger in de hemsidor som ska spärras och hur lång tid. Sen kommer man inte in på dom sidorna även om man avinstallerar programmet förrän tiden gått ut :up: Funkar iaf på macbook och jag tror det finns en app till iPhone. Perfekt för mig som ofta hamnar på buke när jag borde plugga :sneaky:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
437
Senast: Exile
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
247
Senast: Badger
·
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: Fetaost
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp