Smarta ideér...

Maira

Trådstartare
...efterlyses!

Jag håller på o renoverar mitt sovrum. Det är konstig planlösning med en typ av alkov innanför som är 1.30x2.50.

Det större rummet har två garderober infällda längst till höger på bilden.

Eftersom jag har en 1.20 säng funderar jag på om jag ska ha den i alkoven med huvudändan inåt? Då får jag resten av rummet över till annat. tel.jack till modem mm. är under fönstret i stora rummet. Kanske ha dator där? El läshärna med skön fåtölj.

Funderar även på att ha en bokhylla utmed väggen på höger sida?

Längs till vänster är det utgång till en stor balkong.

Kom jättegärna med ideér om ni har några!!! :banana: :bump:

PICT0020.jpg


PICT0019.jpg
 
Sv: Smarta ideér...

Antar att du har minst en tvåa?

Jag hade nog satt sängen i alkoven och sen gjort resten till arbetsrum, med dator, hyllor och annan förvaring. Läshörna låter jättemysigt, men använder du den ifall du har ett vardagsrum? :)

Förresten, får sängen plats i alkoven eller är elementet i vägen?
 
Sv: Smarta ideér...

Antar att du har minst en tvåa?

Jag hade nog satt sängen i alkoven och sen gjort resten till arbetsrum, med dator, hyllor och annan förvaring. Läshörna låter jättemysigt, men använder du den ifall du har ett vardagsrum? :)

Förresten, får sängen plats i alkoven eller är elementet i vägen?

Jag har en trea. Dottern har det andra sovrummet. Och så finns det ett vardagsrum oxå. Som du säger så kanske man lika gärna ligger på soffan eller i soffan och läser.

Sängen får precis plats i alkoven. Har oxå funderat på kontor, har en stationär dator men använder nästan aldrig den, eftersom jag har en laptop. Men det är väl dumt att kasta ut den. Men jag tycker att det är så fult att ha den framme med alla tusen :devil: sladdar, kontakter osv. Blir bara skräpigt och dammigt.
 

Liknande trådar

L
Hemmet Har några rum som jag och pojkvännen inte kommer ha användning av och tänkte därför unna oss lite lyx, nämligen en enorm walk-in-closet...
Svar
5
· Visningar
5 472
Senast: malllle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp