Smatter !!

MissFideli

Trådstartare
Nån av bebbarna kurrade för första gången igår, det lät så himla charmig !! Som en pyttepytteliten moppe. Dom börjar trampa när dom äter också och den blåvita flickan tappade navelsträngen ida på morgonen.
Usch vad dom växer fort !! :love: :love: :smirk:
 
Min vuxna kattflicka spinner inte så där dovt, som hennes bror. Hon mera knarrar eller gnisslar. Hon låter som en gammal igenrostad dörr :crazy: Ljudet kommer liksom inte ur halsen utan ur nosen, låter jätteskoj!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 111
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att...
2
Svar
30
· Visningar
3 966
Senast: Qelina
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 125
Senast: Fraegd
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 598
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp