Smeknamn från kennelnamnet

Hjartagna

Trådstartare
Alla våra hundar har smeknamn som kommer ur kennelnamnet. Hon som heter **Sweet Harmony kallas Sweety och han som heter ** Amber Jewel of Ruby kallas för Amber.

Nya valpen heter *our passionate obsession och jag lyckas inte komma på något bra smeknamn. Kan Buke hjälpa till?
 
Alla våra hundar har smeknamn som kommer ur kennelnamnet. Hon som heter **Sweet Harmony kallas Sweety och han som heter ** Amber Jewel of Ruby kallas för Amber.

Nya valpen heter *our passionate obsession och jag lyckas inte komma på något bra smeknamn. Kan Buke hjälpa till?
Sion, Obs, Orpa, Snorpa 😊
 
Alla våra hundar har smeknamn som kommer ur kennelnamnet. Hon som heter **Sweet Harmony kallas Sweety och han som heter ** Amber Jewel of Ruby kallas för Amber.

Nya valpen heter *our passionate obsession och jag lyckas inte komma på något bra smeknamn. Kan Buke hjälpa till?
Passi
Sonata
 
Obsession, det vore ju verkligen ett slående namn! Inte så svåruttalat heller när man säger det några gånger.

Smeknamn kan väl vara allt från Obs till Oopsie Daisy, Tops/Topsy/Pops/Popsy, Session, Sexton (på svenska eller engelska) och massa annat!

Till mina egna djur brukar det utvecklas massor av olika smeknamn, vissa har noll och inget att göra med originalnamnet. De brukar liksom växa fram under samvaron, kanske blir så med er lilla hund också?
 
Alla våra hundar har smeknamn som kommer ur kennelnamnet. Hon som heter **Sweet Harmony kallas Sweety och han som heter ** Amber Jewel of Ruby kallas för Amber.

Nya valpen heter *our passionate obsession och jag lyckas inte komma på något bra smeknamn. Kan Buke hjälpa till?
Obi? Från obsession.. Eller Sess som uttalas som obsessions Sech.
Eller Nat från passioNate?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 077
Senast: geting
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 666
Senast: Migo
·
Hundträning Är det normalt att en valp är rädd? Har en valp på 5 månader som är extremt rädd och lättstressad. Vallhundsras som är känd för sitt...
Svar
18
· Visningar
2 638
Senast: Xomymy
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 143
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp