Smeknamn shettis

Lillaponnyn

Trådstartare
Hej! Jag behöver lite hjälp med att komma på ett smeknamn till en shettis som jag sköter om. Han heter Sparatacus och det är också det han kallas just nu men jag själv tycker det är lite långt och jag är inte så påhittig😅tacksam för svar!
 
Pyret, du kan ju faktiskt kalla honom precis vad som helst. När jag köpte ett par shettisar var den enda så otroligt fet att mitt ex döpte henne till Soffan och det har hon hetat sedan dess trots att hon gått ner i vikt. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Alla våra hundar har smeknamn som kommer ur kennelnamnet. Hon som heter **Sweet Harmony kallas Sweety och han som heter ** Amber Jewel...
Svar
14
· Visningar
1 051
Senast: Hjartagna
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 912
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 981
Senast: WBanna
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 276
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp