Smidigt hitta trådar med nya svar?

Twirro

Trådstartare
Hej! Nu vet jag inte om jag är riktigt dålig på att hitta saker i FAQ.. men jag har undrat ett tag: Hur gör man för att se vilka trådar man fått svar på (eller nått nytt inlägg skrivits)? Jag går nämligen nu in på Kontrollpanelen>Din Profil>Statistik>Hitta alla inlägg av ****.. Finns det inget smidigare sätt, för jag tycker detta är ganska krångligt? :confused: Tacksam för svar! :D
 
Sv: Smidigt hitta trådar med nya svar?

så gör jag oxå, så här tänker jag läsa ;)
 
Sv: Smidigt hitta trådar med nya svar?

Du kan ju kolla i de trådar där du skrivit
om du klickar på ditt anv.namn uppe till vänster och sedan "visa inlägg" typ. Är det blåa rutor har någon skrivit :)
 
Sv: Smidigt hitta trådar med nya svar?

hehe, ah ;) Kan ju vara spännande att se om man slösat bort tid eller om det är på detta irriterande sätt man måste göra ;P
 
Sv: Smidigt hitta trådar med nya svar?

Klickar du på >>Kontrollpanel<< till vänster i den översta mörkgröna listen så kommer alla trådar du prenumererar på som har nya inlägg upp.

Normalt prenumererar man på de trådarna man skriver i (kolla dina inställningar under >>Inställningar & val i Kontrollpanelen<<).

Prenumerera på en tråd som man inte skrivit i gör man genom att välja prenumeration i drop-down-listan som kommer när du klickar på >>trådverktyg<< (lite till höger om mitten i den andra mörkgröna listen).
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: Takire
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 053
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 707
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp