Smiley-menyn

Seabaz

Trådstartare
Det kanske bara är jag men när man skriver ett lite längre inlägg (på mobil) och vill använda en eller flera smileys så droppar menyn upp över textrutan. Jag får ofta fnula med att försöka rulla upp sidan till menyn och ofta så fungerar inte första klicket på smileyn och sidan rullar ner igen och jag får göra om allt.

Vore enklare om smileymenyn fanns under textrutan.


Samt undrar jag om inte "forumlista"-knappen alltid borde vara synlig?
 
Du får väl lära dig koden för de smileysar du använder :)
Jag vet inte om det problem du beskriver enbart uppträder på vissa mobiler.
Det är en ny version av forumet på gång, där har man ändrat lite på upplägget runt detta.

Sedan ska det väl vara möjligt att peta in emojis, vilket kanske är lättare på mobilen 🐱

När det gäller forumlistan finns ca halva under Hästar och resten under Övrigt förutom förstasidan som finns under Hem, så för mig räcker det med var den finns idag.
 
Jojo att forumlistan finns halva här och halva där vet jag men jag menade forumlistan-knappen.

Om jag är inne på allmännt och vill gå till avel så måste jag först trycka på hem och väl där trycka på forumlista för att få upp själva alternativen för att där välja då tex avel
 
Eller så trycker du på pilen vid hjärtat/Hästar i menyn och får upp listan där du kan välja ex.vis Avel. Råkar du missa och trycka på hjärtat kan du ändå enkelt välja underforum.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 802
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 881
Senast: Yeah but
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 440
Senast: Nahar
·
Bukefalosnyheter Jag har under kvällen lagt till en ny funktionalitet som skall fungera på datorer och mobiler så länge de inte kör Safari som webbläsare...
2
Svar
30
· Visningar
2 643
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp