Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Smileysarna på buke

Wysiwyg

Trådstartare
Sv: Smileysarna på buke

Hmmm :crazy:

Ursäkta min seghet, men ska jag högerklicka på dem o spara? För de funkar inte :(

Wysiwyg

Trådstartare

Aah.. Men dom blir inge fina då :/ Dom blir som ihoptryckta.. Om rörliga får man inte heller med sig.

mina har jag fört över till msn o dom blir också lite hoptryckta, vet inte om det är något att göra nåt åt?

har fått med mig någon rörlig, typ :bump: men inte :banana: , vet inte varför dock :D

Wysiwyg

Trådstartare

Nä det var därför jag undrade om nån visste var man kunde få hem dem.. Dom kan ju inte vara helt unika för buke, eftersom att många andra har dem perfekt på msn (men dom kommer inte ihåg vars dom har fått dem ifrån).

Se till att du sparar dem i rätt format. T ex bananen är en .gif eftersom den är rörlig. Sen vet jag inte så mycket om MSN's begränsningar...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5523 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Bukefalos Ja, hej, det är jag igen. :cautious: Jo, sen jag bytte telefon kan jag inte längre ladda upp bilder på Bukefalos. Andra kanaler går...
2
Svar
20
· Visningar
529
Bukefalos Får upp detta felmeddelande dagligen när jag går in på Buke genom Chrome och ska kolla mina notiser. Måste klicka på en rubrik först och...
Svar
15
· Visningar
542
  • Omröstning
Kultur FINALDAGS! :banana: :banana: :banana: Mello 2021 ska avgöras på lördag och vi får veta vem vi får presentera i ESC! Har gjort en...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
5 790
  • Artikel
Hästnyheter Med gällande nationella allmänna råd och pandemilagen som trädde i kraft den 10 januari 2021 finns mycket att ta hänsyn till i...
Svar
0
· Visningar
88

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?