Smileytest?

Sv: Smileytest?

Tänkte att det kanske var dags att uppdatera lite, jag tycker de nya är fina, även om några av de äldre kanske var bättre. Jag är inte riktigt klar ännu. Kanske det är dags för någon eller några helt nya också, vi får se.
 
Sv: Smileytest?

Den gamla :mad: var bättre, de klickade så fint in i sarkastiska inlägg. Och :cry: ser ut att ha vattenfall i ögonen, annars gillar jag de nya :) :eek: vet jag inte riktigt.. Jag gillade den bättre framifrån.
 
Sv: Smileytest?

Kul med nytt, men :grin: och :cool: får inte riktigt samma effekt längre. :grin: ser mer fundersam ut (och glad, vilket ju känns lite fel) och :cool: ser mer ut som nån som står och smygraggar. Och ängeln saknar ju gloria, så kan vi ju inte ha det! ;)
 
Sv: Smileytest?

Neej! Jag har älskat smileysarna på buke, jämfört med andra forum. Men nya :angel: , :d , :cry: , :rofl: är ju inte alls bra :(
 
Sv: Smileytest?

Jag tycker mycket bättre om de gamla smilisarna. De gestaltade känslorna väldigt bra.
De nya känns lite halvhjärtade. ):

Och så saknar jag redan djävulen.

Edit: Man kan inte göra så att det finns varianter av smilisarna, så att både de nya och de gamla finns?
 
Senast ändrad:
Sv: Smileytest?

Delvis knapplån.

All förändring är dålig? :angel:

Just nu saknar jag de gamla men snart har vi lärt oss att använda dessa istället!
 
Sv: Smileytest?

Jag gillar det inte, ju enklare smileys desto bättre uttrycker de känslor, hade hellre bytt till en ännu simplare variant faktiskt.
Den här :crazy: behöver definitivt bytas tillbaka, hur ska man nu markera att man är otrevlig? ;-) :-p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 493
Senast: Imogen
·
  • Artikel
Hästnyheter Får du ont i ländryggen efter ett ridpass? Då är du inte ensam, smärta i ländryggen är ett vanligt problem bland ryttare. Nu vill två...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fång, hältor och problem med ligament är – inte så förvånande – vanligaste orsakerna till att hästar pensioneras. Att ston i genomsnitt...
Svar
10
· Visningar
1 103
Senast: co-SMAD4
·
Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 111
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp