Smitfraud-C

dressyrtant

Trådstartare
Nån som vet hur jag slipper eländet??? :cry:
Tack och lov är det inte min dator... men jag försöker reda upp det iaf... och lyckas inte så jättebra. :crazy:
Suggestions?
 
Sv: Smitfraud-C

Svarar mig själv här nu (japp gillar vad jag skriver tydligen ;) ).
Höll på i sådär en 8 timmar med eländet. Klockan 6 i morse tror jag att jag fick bort skiten. :smirk: Men då orkade jag inte kolla mer... :eek: Måste väl kolla efter jobbet idag då... :cool: ... och bara hoppas att det inte finns ett spår av det kvar.
Tack till Koli för användbar länk. Men som sagt... jag var blondin tills jag var 17, så det tog en stund för mig att få ihop allt :angel: . Suck och stön för såna där idiotvirus. Morr.
 
Sv: Smitfraud-C

Det fick vi i vår dator i förra veckan.
Vi laddade ner ett program som skulle köras i felsäkert läge, och det fick bort det.
Fast jag höll på att bli tokig innan vi fick ordning på det.
Du får PM:a om du behöver länkar till program eller så.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 975
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
766
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 572
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 332
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp