”Smitta?”

Status
Stängd för vidare inlägg.

Savannah345

Trådstartare
Mitt ena sto sväljer luft, men mitt andra inte. Jag har bara en fråga, kan förstås låta dum. Men har hört att de kan ”smitta” alltså att andra hästar hör/ser och härmar? Eller är det bara en myt? Tacksam för svar snabbt😍❤️
 
Mitt ena sto sväljer luft, men mitt andra inte. Jag har bara en fråga, kan förstås låta dum. Men har hört att de kan ”smitta” alltså att andra hästar hör/ser och härmar? Eller är det bara en myt? Tacksam för svar snabbt😍❤️
Du har redan en tråd angående hästen som sväljer luft. Vänligen skriv uppdateringar och följdfrågor i den tråden. /moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
895
Senast: Oknytt
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 460
Senast: Linda_A
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
658
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp