Sms i oordning efter omstart av telefon (iPhone)

Bri

Trådstartare
Har ett problem med min mobil, en iPhone X. När den av någon anledning varit avstängd och man sätter igång den igen, hamnar alla sms i oordning. Det går heller inte att se när de är ifrån, alla får datum och tid som när telefonen sattes på. Mycket irriterande. Har installerat uppdatering och googlat efter lösningar utan framgång. Någon som känner igen detta och vet vad man kan göra åt det? :confused:
 
Har ett problem med min mobil, en iPhone X. När den av någon anledning varit avstängd och man sätter igång den igen, hamnar alla sms i oordning. Det går heller inte att se när de är ifrån, alla får datum och tid som när telefonen sattes på. Mycket irriterande. Har installerat uppdatering och googlat efter lösningar utan framgång. Någon som känner igen detta och vet vad man kan göra åt det? :confused:
Min Xs Max gör lika och jag har ingen som helst aning om varför. Helt plötsligt kan sms va borta och sen helt plötsligt en massa gamla sms lång fram i listan.
 
  • Ledsen
Reactions: Bri
Har ett problem med min mobil, en iPhone X. När den av någon anledning varit avstängd och man sätter igång den igen, hamnar alla sms i oordning. Det går heller inte att se när de är ifrån, alla får datum och tid som när telefonen sattes på. Mycket irriterande. Har installerat uppdatering och googlat efter lösningar utan framgång. Någon som känner igen detta och vet vad man kan göra åt det? :confused:
Jag har ALDRIG haft detta problemet med nån iPhone förut och har haft rätt många genom åren.. Men om jag inte minns fel är Xmodellerna lite snik? Första jag fick gick inte att starta, och denna krånglar med sms, vibration har aldrig funkat, den tappar när hela tiden. Längtar efter att byta till sommaren nät abonnemanget går ut.
 
Jag har ALDRIG haft detta problemet med nån iPhone förut och har haft rätt många genom åren.. Men om jag inte minns fel är Xmodellerna lite snik? Första jag fick gick inte att starta, och denna krånglar med sms, vibration har aldrig funkat, den tappar när hela tiden. Längtar efter att byta till sommaren nät abonnemanget går ut.
Ja, min son har en likadan och han har haft rätt mycket problem med den. Min fungerar bra i allt annat förutom detta irriterande problem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag börjar bli orolig över brorsan. Han brukar inte vara så jätteaktiv med mobilen dock... Men, grunden till oron... Han lånade en lite...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 603
Senast: Kilauea
·
IT & mobiler Sitter här med gråten i halsen då jag inte får min iPhone att fungera. Ska försöka sammanfatta vad som hänt och vad jag försökt göra...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Korven
·
IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 480
H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
62 666
Senast: Hemlig21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp