Smyckeskrin?

Red_Chili

Trådstartare
Min mor fyller år snart och hon har pratat enormt länge om hur underbart bra det vore med ett smyckeskrin, ett riktigt praktiskt där hon kan ha alla sina halsband och örhängen utan att allt trasslar ihop sig till en klump.

Men, jag har absolut noll koll på sånt där.

Var köper man egentligen smyckeskrin? Och kan man hitta något bra som inte kostar allt för mycket?

Jag bor i Stockholm, så det känns ju som om man kunde hitta vad som helst här. Ändå kan jag inte komma ihåg att jag någonsin sett något smyckeskrin i en affär :D
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 853
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 438
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 593
Senast: YlvaG
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 992
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp