nexxa
Trådstartare
Eftersom mina hästar förhoppningsvis kommer kunna gå ute på lösdrift till och med 1 november behöver jag såklart ha täcken på dem, behöver nu köpa ett nytt lite varmare täcke åt min valack, täcket ska helst inte vara jätte dyrt då det ska vara ett lite 'slit och släng' täcke i regn och rusk.Det jag letar efter är ett mellantäcke, alltså ett allround ngt mellan regn och vinter.
Jag ska köpa det i dagarna och har då enbart närheten till Hööks, Eriks (www.erikshastshop.com) och Eko (som har bland annat Shires täckena) då det är lite akut vill jag ha hjälp med flera olika förslag på täcken, max 280-300 grams täcke, bör tåla rejäla regnskurar,snabbknäppe,bogveck osv.
Här är några täcken jag funderat över;
Från Eriks, Protector 300 grams;
Från Hööks har jag funderat över deras nya täcke Horse Power Turnout Fleece, är dock lite osäker här - är det inte en kopia av Horse Power Autumn ? Fast i annan färg då..
Horse Power Northern Lights
Vill gärna ha förslag på Shires täcken också

Jag ska köpa det i dagarna och har då enbart närheten till Hööks, Eriks (www.erikshastshop.com) och Eko (som har bland annat Shires täckena) då det är lite akut vill jag ha hjälp med flera olika förslag på täcken, max 280-300 grams täcke, bör tåla rejäla regnskurar,snabbknäppe,bogveck osv.
Här är några täcken jag funderat över;
Från Eriks, Protector 300 grams;

Från Hööks har jag funderat över deras nya täcke Horse Power Turnout Fleece, är dock lite osäker här - är det inte en kopia av Horse Power Autumn ? Fast i annan färg då..
Horse Power Northern Lights
Vill gärna ha förslag på Shires täcken också