Bukefalos 28 år!

Snabba svar - hemsida

S

sweetiiiee

Någon som vet vart man kan skapa hemsidor, gärna gratis? Typ som Zoomin.
Tacksam för snabba svar.
 
Sv: Snabba svar - hemsida

one.com är bra, dock inte helt gratis. men det kostar typ från 12 kr i månaden eller nåt sånt.
 
Sv: Snabba svar - hemsida

Hur betalar man det då? Via sms? Är den lätt att använda sej av?
 
Sv: Snabba svar - hemsida

Jag tror man betalar via faktura och med uppläggningsavgift och årlig domänavgift, så blir priset lätt en bit över 300 kr.

Men annars finns ju t.ex Freewebs.com, som är gratis.
 
Sv: Snabba svar - hemsida

Detta är icke anvandarvänligt:

daligt.gif


Anvandarna kommer att vända i dörren om de måste ha denna hela tiden...

Använd inte en leverantör med reklam o de som har sådana tankar... ja har varit inne på många hemsidor gjorda gratis men aldrig möts av detta... ett råd är att byta till någon bättre
 
Sv: Snabba svar - hemsida

Du menar att den rutan är där hela tiden? :eek:
Det har det inte varit på de datorer jag har kollat på. Jag vet att det är en liten reklamruta men den är högst upp och täcker inget av innehållet på min sida så som det såg ut här?
Nu behöver jag hjälp, jag som var så nöjd. :crazy:
 
Sv: Snabba svar - hemsida

Den poppar antagligen upp för de som använder Adblock och liknande plug-in som döljer reklam.
Det går ju att se din sida, men man måste klicka på det röda krysset varje gång man klickar på något i din meny :)
 
Sv: Snabba svar - hemsida

okej. Ja det var ju tråkigt att det ska bli så. Men då har jag alltså tittat på min sida på de datorer som tillåter reklam (om jag har fattat det rätt)
 
Sv: Snabba svar - hemsida

jag tycker att man ska ha rätt att använda ett reklamfilter det är du som ska bestämma det inte de du hostar hos de ska medela dig om sådana saker annars är de inte seriösa... de är bara ute efter att käna reklampengar på andras hemsidor...

Innan jag började med riktiga webhotel använde jag http://www.freewebtown.com om du undrar så har de med en web page builder - där fick man mkt utrymme ingen reklam...

sen kan man använd sig av en gratis domän typ webb.se
 
Sv: Snabba svar - hemsida

Knapp

Förlåt för ev trådkapning men jag undrar om man gör en sådan hemsida,kan man ändra så man får .com eller .se och i så fall var?
 
Sv: Snabba svar - hemsida

Jag tycker att din sida var fin, men den fullkomligt skriker rakt ut att den är gjord i en färdig mall på en gratissida... känns som dom där gaaamla sidorna där vem som helst kunde göra en hemsida och lägga till quiz och sånt... haha, någon som vet vilka jag menar?



När jag gjorde min hemsida så var jag för lat och okunnig för att få till det snyggt med kodning i FP så jag testade att göra en i freewebs.com och där har sidan levt kvar! :)

Jag är så nöjd med den att jag inte känner något behov av att börja koda den själv o.s.v, så jag fortsätter att ha den på freewebs.


Detta är inte reklam på något sätt, utan bara så att TS får se ett exempel: http://www.jessikaung.webs.com/
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
690
Senast: tuaphua
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 493
Senast: cili
·
Skola & Jobb En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp