Snabbandage till BoT

R

rare

Jag har Back on Track paddar till min häst, suuuper bra! Dock är det ju väldigt tidskrävande med lindor, då tänker jag inte för min egen del utan för stallägaren som får linda av på morgonen. Jag har ett svagt minne av att en gammal stallkompis använde sig av nåt slags snabbandage för att sätta fast paddarna. Någon som vet vad jag menar?
 
Sv: Snabbandage till BoT

Jag har dom som WithTeeth länkade, älskar dom! Jättesmidiga att få på och av. :)
 
Sv: Snabbandage till BoT

Nej jag har vanliga paddar(fast det är BoT), som man lindar över. Dock funderar jag på om det finns nåt snabbandage man kan sätta fast paddarna med? Känns onödigt att köpa BoT snabbandage när jag redan har sånna fast paddar, det är ju dyrt..
 
Sv: Snabbandage till BoT

Njaaa funkar det att ha BoT paddar under dem?

Jag tänkte mer som de som WhiteTeeth visade, fast uten BoT effekt. Finns sånna? Funkar det?

Alla tips mottages:D
 
Sv: Snabbandage till BoT

Ingen aning, jag använder varken nattbandage eller BoT själv, det var bara en tanke :p
 
Sv: Snabbandage till BoT

Hm, det finns ju billigare snabbandage att köpa (jag har några från hööks men hittade tyvärr inte länk nu), kanske går det bara att byta ut paddarna?
Paddarna sitter visserligen med kardborre men kanske funkar ändå?
 
Sv: Snabbandage till BoT

Det är (ungefär) sådana som freike länkar till som jag menar. :)
 
Sv: Snabbandage till BoT

Jag hade såna snabbbandage o vanliga BoT paddar ett tag men tyckte det blev krångligt och knöligt att få dom att sitta bra utan karborre så köpte BoT snabbandage istället. Dom är ju lite tjockare (iafa tjockare än dom paddarna som jag hade) och sitter ju fast med karrborre dessutom. Är supernöjd med mina BoT snabbandage.
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som jämfört både snabbandage från back om track med vanliga hederliga stallbandage (tjock padd och linda) när det gäller lymfangit...
Svar
11
· Visningar
1 333
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 411
Senast: CFrisk
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 127
Senast: Mabuse
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 316
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp